Proč se Slevomat bojí přiznat svoje značky?

Tato otázka mi vyvstala, když jsem na Slevomatu objevil zahradní nábytek značky Markus Pedriksen. Docela mě to překvapilo, protože podobný nábytek vídávám už řadu let a dokonce lavičku, kterou mám 2 roky na terase (mimochodem kvalita je hrozná, čekám kdy se rozpadne) se prezentuje na stránce značky jako úžasný moderní a hlavně odolný nábytek. Ano musel jsem se při tomto tvrznení smát. icon_smile-3372546

Pochybná akce

Akce na slevomat

Jelikož aktuálně vybírám zahradní nábytek v cenách se docela orientuji a musím říct, že mě cena po slevě velmi překvapila. Původní nadstřelenou cenu ani komentovat nebudu. To, že si původní cenou slevové portály dělají ze zákazníků srandu, už všichni víme. Asi před 14 dny jsem podobný zahradní set jen s rohovým stolem viděl v bauhausu za 4990 a musím říct, že mě zpětně přijde rohový stůl, kde si mohu natáhnout nohy mnohem lepší a stabilnější, ale to je věc názoru. Každopádně tento předražený zahradní set bych v životě na slevomatu nekoupil.

Schovávání za značku

Slevomatu byla 13. března 2014 registrována značka Markus Pedriksen. Proč na svém portálu prezentuje zahradní set jako produkt z dílny této značky? Má snad Slevomat nějakou svoji vlastní dílnu? Nebo jen za rádobyzvučnou a novou značku schovává šunty z číny a podobných zemí? Proč se Slevomat nechlubí vlastní značkou, když v akci tyto produkty tak vyzdvihuje? Prázdné tlachy o certifikované výrobě. Ale jakou certifikaci produkty mají už se nikde nemluví. Asi nějaké certifikace z horní dolní.

Chování Slevomatu je velmi nestandardní a ukazuje na jediné: Slevomat někde levně nakoupí šunty. Budiž, na to není nic špatného. Schová je pod rádobymoderní značku, kterou si založí před pár měsíci. Budiž, to je ještě taky snesitelné. Ale způsob, jakým to prezentuje spotřebitelům je vyloženě klamavý. Služný obchodník by se za svoji značku nestyděl a rozhodně by ji takto neschovával. Svědčí to jen o tom, že kdyby spotřebitel znal skutečnou hodnotu, původ a kvalitu nábytku, nikdy by tento předražený šunt nekoupil.

Fór nakonec

Nejvtipnější na celé situaci je, že na stránce značky (mimochodem dost amatérsky vytvořené) prezentují jednu lavičku jako kvalitní a odolný nábytek. Vtipné je to, že tu lavičku mám na zahradě už dva roky, což je trochu dříve než si Slevomat založil tuhle značku. Takže žádná dílna ale nakoupené předpotopní šunty, které už dávno vyšly z módy.

Lavička vpravo dole

Milý Slevomate. Buď férový ke svým spotřebitelům, tak jak se všude oháníš. Zatím jsou to jen marketingové kecy a snaha nalákat spotřebitele na předražené šunty.

Štítky: slevomat