PP: Neuznaná reklamace

Dorazil nám zajímavý dotaz na neuznanou reklamaci zboží. Předem upozorňujeme, že to není provní stížnost na tuto společnost.

Dobrý den,
zakoupila jsem přes Slevomat voucher na 2 kusy Fotoplátno na dřevěném rámu, 60×40 cm, kdy bylo nabízeno dodání do 10 dnů.

Zboží jsem objednala 17.1. 2014 přes četné urgence na společnosti nabízející tuto akci – výmluvy typu že nemají plátno, pak nemoc majitele mi dnes bylo zboží doručeno a moje rozčilení je veliké! Společnost upozorňovala na možné přesahy, tak jsem zaslala foto s dotazem, zda je daná fotografie vhodná a přesahy budou v pořádku, tak jsem byla ujištěna že ANO – V PŘÍPADĚ ŽE BY VHODNÁ NEBYLA – NABÍZELA JSEM JINÉ FOTO. U dnes doručeného zboží na 2 ks stejné fotografie chybí kus hlavy – vlasy, čelenka ??? !!! Obraz jsem měla jako dárek a teď je vhodný tak do popelnice.

Prodejce mi sdělil, že toto není důvod k reklamaci.
CENA NA ZBOŽÍ 2 x 269kč + 100kč DOPRAVA

Firma – www.iobrazy.eu

Prosím o radu co v tomto případě dělat

Odpověď:

Zde vidíme jednoznačně neseriózní jednání podnikatele, které je způsobeno množstvím objednávek, které nestíhal vyřizovat a byl jimi zavalen. I proto už při druhé akci omezil počet voucherů na 100. (pozn.: V první akci bylo prodáno 284 v druhé 22. Zajímavé je také, že u druhé akce nebylo klasické „hodnocení“, asi slevomat neobdržel žádné kvalitní honocení a negativní přeci nebude zobrazovat.).

Zde došlo k jednoznačnému pochybení na straně podnikatele, kdy se snažil uspokojit veškeré zákazníky na úkor kvality produktů. Naprosto nepřipravená akce, která skončila fiaskem a nespokojenými zákazníky.

Pro spotřebitele tak zbývá jediné:

Zkusit oslovit slevový portál, který se často chvástá garancí spokojenosti. Tohle je dle našeho názoru ukázka toho, kdy by měla být garance uplatněna. Slevový portál také může být ten, kdo na podnikatele zatlačí a pokusí se vyřešit vše ke spokojenosti zákazníka.

Pokud ani to nezabere, doporučujeme se obrátit na soudního znalce a vše se snažit vyřešit mimosoudní cestou. V případě úspěchu má spotřebitel právo na kompletní náhradu škody včetně uhrády nákladů spojené se znaleckým posudkem.

Štítky: slevomat