Online marketing na zahraničních trzích: Vaše firma musí být vidět

Snad každý podnikatel by byl rád, aby jeho firma dokázala expandovat na zahraničních trzích. Jak tedy na to?

Možností je pochopitelně hned několik, důležité je, aby šla firma v zahraničí vidět.

Web musí umět cizí řeč

V první řadě je třeba upozornit na to, že internetové stránky musí mít několik jazykových mutací. Jen tak se k němu dostanou lidé ze zahraničních zemí. Jen velmi složitě se budou prokousávat třeba v Rusku internetovými stránkami, které jsou pouze v češtině anebo angličtině.

Na tuto skutečnost je nutné v každém případě myslet. Je jasné, že u intuitivně řešených webových prezentací mnohdy angličtina postačí, nicméně často je to velmi málo.

seo-5169416
SEO je pro marketing a podnikání velmi důležitý pojem.

Optimalizace internetových stránek

Pojem SEO jistě není neznámý pro nikoho, kdo se zajímá o webové stránky. Pokud podnikatel optimalizuje své webové stránky pro české vyhledávače, pak se v zahraničí setká s neúspěchem. Problém pochopitelně může být i optimalizace na česká klíčová slova.

I když se snaží web dělat co nejvíce přívětivý pro Google, s českými klíčovými výrazy se mu umístit nahoře příliš nepodaří. Ideální je nechat si zpracovat analýzu klíčových slov přímo v jazyku země.

Sociální sítě a responzivita webu

Moderní mezinárodní internetový marketing se neobejde ani bez propagace na sociálních sítích. Ty jsou pochopitelně alfou i omegou k přivedení nových zákazníků. Nejedná se samozřejmě pouze o Facebook, ale i o Twitter a mnohé další sociální sítě.

 Copyright © 2024 Tovarnik.cz. Všechna práva vyhrazena.

Made by Leoš Lang